مراقبهمقالات

۶۰ گام جهت رسیدن به آرامش

راه رسیدن به آرامش ذهنی

برخی از راههای رسیدن به آرامش میتواند شامل موارد زیر باشد. خواندن این ۶۰ مورد را از دست ندهید.

گام۱: یک راه رسیدن به آرامش اینست که از موفقیت هایی را که تا الان بدست آورده‌اید یک لیست تهیه کنید.

گام۲:  برای آرامش داشتن از خانه بیرون بروید. به طبیعت، صحرا، پارک یا هر جای دیگری. بالای کوه یا .. فقط نفس بکشید. با تمام وجود نفس بکشید.

گام۳: داخل وان حمام پر از آب گرم و صابون بنشینید و تمام تنش ها را از خودتان دور کنید.

گام۴: هر روز به جمله های زیر و جملاتی از این قبیل فکر کنید.

تا زمانی که خودتان نخواهید، هیچ کس نمی تواند تحقیرتان کند.

گام۵: یک راه رسیدن به آرامش اینست که در تعطیلات آخر هفته، فقط به تفریح و استراحت بپردازید.

گام۶: تلاش کنید همیشه مثبت اندیش باشید و به چیزهای مثبت فکر کنید.

گام۷: یادتان باشد هر گاه در کاری سرگردان می مانید، در حال آموختن نکته های جدیدی می باشید.

گام۸: در حد متوسط خودتان را به مبارزه بطلبید، نه بیش از اندازه. هیچ چیز زیادش خوب نیست. حتی آرامش. حتی پول.

گام۹: در هفته یک شب تلویزیون خود را خاموش کنید. با این کار مغزتان استراحت می کند.

گام۱۰: یک راه رسیدن به آرامش اینست که در روز عشق (ولنتاین) برای خودتان کارت تبریک بخرید.

گام۱۱: یک راه رسیدن به آرامش این است که هر چند وقت یک بار به یک مکان مقدس بروید و با خدا درد دل کنید. خدا اصلی ترین راه رسیدن به آرامش است. همچنین سر سجاده تان با خدا درد دل کنید.

گام۱۲: سعی کنید گاهی بیرون از خانه غذا بخورید. این کار روحیه شما را عوض میکند.

گام۱۳: با کسی که از صمیم قلب دوستش دارید تلفنی حرف بزنید.

گام۱۴: یک راه رسیدن به آرامش اینست که خود را در آیینه نگاه کنید و از دیدن زیبایی هایتان لذت ببرید و خدا را به خاطر این نعمت شکر گذار باشید.

۶۰ گام جهت رسیدن به آرامش

گام۱۵: اهداف خود را بنویسید و با آنها زندگی کنید.

گام۱۶: در هدف گذاری واقع بین باشید.

گام۱۷: وسواس را از زندگی خود حذف کنید، در این صورت هیچ کاری نمی توانید انجام دهید.

گام۱۸: برای خود تعهد مشخص کنید و به آن وفادار باشید و تا می توانید برای آن حرکتو تلاش کنید ولو آن که نتیجه دلخواه شما نباشد

گام۱۹: همیشه لبخند بزنید..لبخند و خنده با هم فرق میکند. خنده زیاد مسخره است. اما لبخند همیشه خوب است.

گام۲۰: این نکته را یادتان باشد که تاخیر در انجام کاری بهتر از انجام ندادن آن است.

گام۲۱: یک راه رسیدن به آرامش اینست که هنر سوال کردن را بیاموزید.

گام۲۲: برای خودتان یک مشاور برگزینید و از راهنمایی های او استفاده کنید

گام۲۳: شرقی ها اعتقاد دارند که آب جاری منبع انرژی های مثبت است! و ضروری در زندگیاست. پس هر چند روز یک بار زیر دوش بروید و بگذارید جریان آب تمام عضلات را ماساژ بدهد.

گام۲۴: برای داشتن آرامش ده بار تنفس عمیق بکشید.

گام۲۵: هنگام راه رفتن و نشستن سرتان را بالا بگیرید و قوز نکنید.

گام۲۶: گاهی اوقات تند تند راه بروید. این کار یک تنوع به شما میدهد و باعث آرامشتان می شود.

گام۲۷: چرا خودتان برای خودتان کادو نمیخرید؟ خودتان برای خودتان جشن نمیگیرد؟ وقتی در کاری موفق می شوید، با خریدن یک هدیه برای خودتان موفقیتتان را جشن گیرید.

گام۲۸: استفاده از فرصت ها را بشناسید. فرصت های زندگی تان را از دست ندهید.

۶۰ گام جهت رسیدن به آرامش

گام۲۹: برای خودتان گل بخرید.

گام۳۰: یک راه رسیدن به آرامش اینست که هر وقت احساس تنش کردید، به موسیقی مورد علاقه تان گوش دهید.

گام۳۱: عبارت های تاکیدی مثبت را روزانه با خود تکرار کنید.

با اهمیت ندادن به فکر دیگران آرامش را به خود هدیه دهید

گام۳۲: آهنگها در آرامش شما تاثیر زیادی میگذارند. به هر آهنگی که دوست دارید گوش دهید و با آن برقصید.

گام۳۳: نعمت سلامتی خود را قدر بدانید. صبح که از خواب بلند می شوید به خاطر سلامتی تان خدا را شکر کنید.

گام۳۴: یک راه رسیدن به آرامش اینست که هنر نه گفتن را بیاموزید.

گام۳۵: هنگامی که کودکان بازی می کنند در آنها دقیق شوید.

گام۳۶: خانه تکانی و تغییر دکوراسیون در آرامش شما تاثیر زیادی میگذارد. هر چند وقت یکبار خانه تکانی کنید.

گام۳۷: آمدن بهار را جشن بگیرید. آمدن اتفاق های خوب را جشن بگیرید.

گام۳۸: کارهایی را که باید در طول روز انجام دهید مرور کنید.

گام۳۹: هر روز، به بازنگری کارهای همان روز بپردازید.

گام۴۰: از کسانی که شما را مورد ستایش قرار می دهند، تشکر کنید.

گام۴۱: خودتان را مورد تحسین و ستایش قرار دهید.

گام۴۲: سعی کنید روزهای تعطیل کمی بیشتر استراحت کنید و بخوابید.

۶۰ گام جهت رسیدن به آرامش

گام۴۳: گاهی اوقات تنها ماندن را تجربه کنید.

گام۴۴: حیوانات اهلی و دست آموز را نوازش کنید.

گام۴۵: یک راه رسیدن به آرامش اینست که باغچه کوچکی برای خود درست کنید و هر چه دوست دارید در آن بکارید.

گام۴۶: به یک دوست قدیمی زنگ بزنید.

گام۴۷: به پارک رفته و چرخی بزنید و گلها را بو کنید. بوییدن گل ها در آرامش شما تاثیر گذار است.

گام۴۸: یک راه رسیدن به آرامش اینست که زمانی که زیر دوش می روید آواز بخوانید. همچنین خودتان را رها از هر گونه فکری کنید.

گام۴۹: به گزارش آسان طب سالی دو مرتبه خون بدهید. خون دادن به سلامت روح و جسم شما کمک میکند.

گام۵۰: نامه ای بنویسید و در آن از خود انتقاد کنید. سعی کنید ایرادهایتان را شناسایی کنید و برای بهبود آن تلاش کنید.

گام۵۱: هر روز چند واژه جدید بیاموزید.

گام۵۲: یک راه رسیدن به آرامش اینست که شکر گزار باشید و همیشه از خدا به خاطر نعمت هایی که به شما داده سپاسگزاری کنید.

گام۵۳: چند وقت یک بار به قبرستان بروید تا یادتان بیفتد که ممکن است فردایی در کار نباشد. پس قدر زندگی تان را بدانید.

گام۵۴: برای کسب آرامش مطالعه را فراموش نکنید. مخصوصا کتابهای روانشناسی، معنی قران، علمی یا …

گام۵۵: یک روز در هفته گیاه خواری کنید. مصرف گیاه و رسیدن به سلامتی در ارامش شما تاثیر زیادی دارد.

گام۵۶: قبول کنید که انسان جایز الخطا است و شما هم مثل بقیه ممکن است گاهی اشتباه کنید.

گام۵۷: یک مهارت جدید بیاموزید، دنبال چیزهای تازه باشید. چه هنر، چه درس، چه ورزش ف چه علم و یا هر چیز دیگری.

گام۵۸: به گزارش مجله پزشکی آسان طب به اطرافیان اثبات کنید که برایشان ارزش قائل هستید و آنها را دوست می دارید.

گام۵۹: یک راه رسیدن به آرامش اینست که برای بهبود وضعیت خود تلاش کنید و یک جا ساکن ننشینید تا از آسمان برایتان معجزه بیاید.

گام۶۰: گاهی لازم است نگرش هایتان را عوض کنید. سعی کنید این زمان را به موقع دریابید و سریع تر اقدام کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 6 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا